Het blog van Toyota


#GOToyota Brand Event trekt ruim 3.500 enthousiaste bezoekers

toyota_go_brand_event

We zijn heel trots op wat we allemaal doen. En om dat met zoveel mogelijk mensen te delen, organiseerden we het #GOToyota Brand Event. Heb je het gemist? Geen nood. Hier vind je de leukste sfeerfoto’s! En wat deden Toyota ambassadeurs Freek Vonk en rapper Dio op het feestelijke brand event?

Doorslaand succes

Het #GOToyota Brand Event (10 en 11 juni 2017) bij Toyota Nederland in Raamsdonksveer was een doorslaand succes. Onze nieuwe Toyota modellen – waaronder de populaire crossover Toyota C-HR en de gloednieuwe Yaris – reden af en aan. Er zijn in twee dagen tijd maar liefst 1.500 proefritten gemaakt! En als je denkt dat dat veel is, wacht maar tot je hoort hoeveel bezoekers erop afkwamen: ruim 3.500!

7 werelden

Super natuurlijk, al die visite. Maar als gastheer moet je ze wel vermaken. Nou, dat hebben we gedaan! Op het #GOToyota Brand Event was heel veel te doen, voor jong en oud. Het festivalterrein was onderverdeeld in zeven werelden:

  • Sports
  • Adventure
  • Innovation
  • Fashion
  • Fun for Kids
  • Heritage
  • Hybrid.

Welke wereld de bezoekers ook aandeden, ze vermaakten zich opperbest. Waar sommigen gingen proefrijden in de nieuwste Toyota modellen, genoten anderen van de lekkerste hapjes op het foodfestival. Weer anderen bezochten boeiende workshops. Die gingen over onder meer Toyota’s innovatieve hybride technologie en mobiliteit in de toekomst.

toyota_go_brand_event

Bekende Toyota ambassadeurs

Op het #GOToyota Brand Event waren bekende Toyota ambassadeurs aanwezig, onder wie rapper Dio en bioloog en televisiepresentator Freek Vonk, die bezoekers liet zien wat de Toyota Land Cruiser allemaal in het terrein kan doen. Bezoekers konden dit ook zelf ervaren. Aanwezigen mochten verder een selfie maken met schaatsster en olympisch kampioene Ireen Wüst, iets waar gretig gebruik van werd gemaakt. Rallyrijder Erik van Loon en zijn brullende Toyota Hilux – waarmee hij en zijn team aan de loodzware Dakar-rally hebben meegedaan – zorgden ervoor dat ook autosportliefhebbers aan hun trekken kwamen.

AYGO is fashion statement

Natuurlijk was de Toyota AYGO aanwezig. Maar hij was niet alleen. De hippe AYGO – die je overigens zelf kunt ‘customizen’ – werd vergezeld door Toyota hostesses en de populaire fashion bloggers Anna Rike (blogger, 2de van links) en Larissa Bruin (blogger, helemaal rechts). Met de AYGO maak je immers een echt fashion statement!

toyota_go_brand_event

Bijzondere Toyota modellen

Bezoekers konden verder kennismaken met bijzondere Toyota modellen zoals de waterstofauto Mirai en de vrolijke i-ROAD, een elektrisch aangedreven driewieler die door zijn kantelmechanisme als het ware in de bocht hangt. In de Franse stad Grenoble en in Tokio rijdt de i-ROAD als deelauto daadwerkelijk rond. De TS050 HYBRID – de raceauto waarmee Toyota aan de wereldberoemde 24 uur van Le Mans meedoet – was ook aanwezig.

Check een selectie van alle sfeerfoto’s:

toyota_go_brand_eventtoyota_go_brand_event

Plaats op:
  • Twitter
  • Facebook
  • email
  • StumbleUpon
  • Delicious
  • Google Reader
  • LinkedIn
  • Digg
  • MSN Reporter
  • Myspace

    Gerelateerde berichten

    • Geen gerelateerde berichten

    2 reacties over “#GOToyota Brand Event trekt ruim 3.500 enthousiaste bezoekers”

    1. @Wim, jammer om te lezen dat je het Go Toyota Experience weekend hebt gemist. Wil je altijd op de hoogte zijn van het laatste Toyota nieuws? Meld je dan aan voor de Toyota Nieuwsbrief: http://fal.cn/uDSq. Dan ben je altijd op de hoogte. 🙂 Groet, Frank.

    2. Wim schreef:

      Leuk, om daar over te lezen 3 en 4 dagen NADAT het is geweest!
      Heb ik iets gemist? Wanneer is daar iets over gemaild?
      Want ik wist niet, dat dat er aan zat te komen.
      Een half uurtje rijden hier vandaan.


    Reacties zijn gesloten

    U kunt geen reactie meer plaatsen. Heeft u nog een vraag? Neem dan contact op via het contactformulier.